Fox Sztafeta Wyścigi

Sprzęt/Wymagania

  1. Czołg

    Lis, opancerzony wóz bojowy 6. poziomu.

  2. Data

    26 czerwca 2021. Dokładna godzina do ustalenia, być może 19:00. GMT.

  3. Dowódcy

    Wszelkie, z wyjątkiem Ofelii Kitescu i Alisy Korhonen. Gracze, którzy będą używać któregokolwiek z tych dowódców, zostaną zdyskwalifikowani z wydarzenia.

  4. Modyfikacje

    Dowolny.

  5. Umiejętności załogi

    Dowolny.

  6. Kolor/skóra zbiornika

    Drużyny są proszone (nieobowiązkowe) o użycie tego samego schematu kamuflażu/kolorów dla obu czołgów.
    Przykład, drużyna 1 z farbą bazową „Susza 1” i „Oliwka” . Drużyna 2 z farbą bazową „Susza 2” i „Burza” itp.
    Zasadniczo skoordynuj z kolegą z drużyny ten sam schemat kolorów, będzie on wyglądał świetnie i ułatwi rozpoznanie kolegę z drużyny!

  7. Powtórka

    Muszą być włączone w przypadku poważnych awarii/taranowania i odwołań.

Mapy

TBD prawdopodobnie Coastal Threet, Cold Strike, może inne?


Możliwe cięcia

Zagrożenie wybrzeża

Gracze

W każdej drużynie będzie 2 graczy bez rezerw.

Procedura rejestracji

Każdy zespół będzie musiał zarejestrować się za pomocą TEN FORMULARZ. Możesz również kliknąć ten link: https://forms.gle/P57k9i8MpMNAVdCx6
Wszystkie informacje wymagane do wzięcia udziału w tym formularzu będą obowiązkowe (e-mail, identyfikator mycom).
Dołącz do tego serwera Discord w celu komunikacji, szybkich pytań i późniejszego zameldowania: https://discord.gg/WxVHU82NpD
Ostateczny termin rejestracji NALEŻY ZDEFINIOWAĆ.

Jak to działa?

Wyścigi będą się składać z 2 okrążeń, po jednym na członka zespołu.
Lider zespołu wystartuje jako pierwszy i ukończy pierwsze okrążenie.
Zespół, który jako pierwszy ukończy oba okrążenia, być zwycięzcą wyścigu.
W wyścigu będzie maksymalnie 7/8 zespołów. Wszyscy będą po tej samej stronie i jeden obserwator po drugiej, jeśli to możliwe, w przeciwnym razie 6 po jednej stronie i jeden jako „drużyna wroga”. Wynika to z niespójności w taranowaniu w grze (taranowanie wroga zadaje znacznie większe obrażenia niż taranowanie sojusznika).

Rozpocznij

  1. Kapitanowie drużyn przesuną się na linię startu oznaczoną na każdej mapie i ustawią się na początku bitwy.
  2. Drugi członkowie drużyny pozostaną bezpośrednio za kapitanami i nie będą się ruszać, dopóki nie rozpoczną okrążenia.
  3. Kapitanowie rozpoczną grę, gdy licznik czasu u góry ekranu osiągnie 12:00 (pokój musi mieć standardowo 15:00 minut, więc nie wymaga nawet edycji). Dzięki temu wszyscy będą mogli zacząć dokładnie w tym samym czasie, niezależnie od pingu. Wcześniejszy start spowoduje dyskwalifikację.
  4. Kapitan drużyny ukończy pełne okrążenie toru, a na mecie taranuje swojego kolegę z drużyny. Gdy tylko kolega z drużyny zostanie trafiony, może rozpocząć swoje okrążenie. Jeśli poruszy się, zanim zostanie staranowany przez lidera swojej drużyny, drużyna zostanie zdyskwalifikowana!
  5. Kapitanowie muszą jak najszybciej usunąć się z drogi po staranowaniu swoich kolegów z drużyny. Po prostu zejdź z toru, gdy dotkniesz swojego kolegę z drużyny.

Pozycja początkowa

  1. Będzie 7/8 miejsc startowych, od 1 do 8, na praktycznie poziomej linii. Numer 1 zawsze będzie znajdować się z boku pierwszego narożnika – na przykład, jeśli pierwszy narożnik znajduje się po lewej stronie, szczelina będzie pierwsza po lewej.
  2. W pierwszym wyścigu każda drużyna będzie miała losowe miejsce.
  3. Od drugiego wyścigu miejsca będą miały odwrócone wyniki ostatniego wyścigu. Tak więc zespół, który wygrał poprzedni wyścig, rozpocznie od miejsca nr 8, a zespół, który był ostatni w poprzednim wyścigu, rozpocznie od miejsca nr 1. Poniżej znajdują się przykłady automatów dla zagrożenia wybrzeża:

Zakończ

  1. Drugi członkowie zespołu, którzy ukończą wyścig, wpiszą „F” na czacie i jak najszybciej usuną się z drogi.
  2. Powtórkę można sprawdzić w przypadku wątpliwości co do wyników.

Wykluczenia

Wszystko to spowoduje dyskwalifikację drużyny. Naprawdę, większość to po prostu zdrowy rozsądek.

  1. Strzelanie do innych graczy i strzelanie ogólnie. Gracze mogą załadować niewielką ilość amunicji i wystrzelić ją całą na początku bitwy. Gracze mogą ponownie użyć swojej broni (impreza), gdy tylko wszyscy ukończą wyścig.
  2. Kapitanowie lub członkowie drugiej drużyny nie przenoszą się do miejsc startowych.
  3. Kapitanowie drużyn nie rozpoczynają we właściwym czasie. Jeśli kapitan zorientuje się, że zaczął zbyt wcześnie, może uniknąć dyskwalifikacji, pozwalając wszystkim innym przejść obok niego i powiedzieć „E” na czacie. Dzieje się tak, ponieważ możesz przypadkowo nacisnąć W zbyt wcześnie, a dyskwalifikacja jest za to bardzo ciężką karą. W przypadku, gdy zrobi to 2 kapitanów, obaj będą kontynuować losową kolejność (czas, który stracą, zanim zdadzą sobie z tego sprawę, będzie więcej niż wystarczający, aby zrekompensować wczesny start). Jeśli zrobi to 3 kapitanów, wyścig zostanie wznowiony.
  4. Umyślne taranowanie i/lub toksyczne prowadzenie pojazdu (twarde blokowanie, jazda w złym kierunku itp.). Kieruj się zdrowym rozsądkiem, dotknięcie innego czołgu może i się wydarzy, ale zderzenie go z toru nie może się zdarzyć.

  5. Kapitanowie drużyn taranują niewłaściwy czołg. Przypadkowo staranowany gracz ma prawo do ruchu, jeśli zostanie przypadkowo staranowany i musi aktywnie starać się przywrócić swoją pierwotną pozycję tak szybko, jak to technicznie możliwe, starając się nie narobić jeszcze większego bałaganu.
  6. Jeśli gracz ześlizgnie się z toru, ma prawo ponownie dołączyć do toru, ale nie może przeszkadzać w tym innym graczowi.
  7. Naruszenia Warunków korzystania z usług. Szczerze mówiąc, łagodne przekleństwa są w porządku, ale poważne zniewagi to inna historia.
  8. Wyjście poza trasę wskazaną przez obrazy lub przecięcie toru. Wyjątkiem są oczywiście wypadki/wypadki. Unikanie wypadku poprzez cięcie toru w niezamierzony sposób jest również dozwolone, po prostu nie zdobywaj przy tym pozycji!
  9. Umieranie jest liczone jako DNF. Żadne punkty nie zostaną przyznane, więc staraj się nie skakać z mostów!

Punkty/Wyniki

W zależności od udziału w każdym składzie będzie 5 wyścigów. Mogą to być pokoje 1/2/3/4 graczy, od 16 do 32 drużyn.
Za każdy wyścig punkty będą przyznawane w następujący sposób:

  1. I miejsce: 10 punktów.
  2. Drugie miejsce: 9 punktów.
  3. 3. miejsce: 8 punktów.
  4. 4 miejsce: 7 punktów.
  5. 5 miejsce: 6 punktów.
  6. 6 miejsce: 5 punktów.
  7. 7 miejsce: 4 punkty.

Zgodnie z uczestnictwem, dokładna formuła będzie obecna dla półfinałów/finałów.
Na przykład 32 drużyny zostaną umieszczone w 4 salach po 8 drużyn, 4 najlepsze drużyny (łącznie 16) w każdym pokój awansuje do ćwierćfinału (2 pokoje), najlepsze 4 drużyny (łącznie 8 drużyn) z każdej sali awansują do półfinału (2 pokoje), najlepsze 2 drużyny (łącznie 4 drużyny) z każdej sali awansują do finał z 4 drużynami.

Nagrody

  1. 1 miejsce: niszczyciel czołgów premium 8 poziomu BMPT-2000.
  2. Drugie miejsce: Czołg podstawowy premium 7 poziomu K1A1.
  3. 3 miejsce: Czołg podstawowy premium 6 poziomu KPz-70.
  4. Czwarte miejsce: Czołg podstawowy premium 5 poziomu Object 279 Banner Bearer.
  5. 5 miejsce: 1000 sztuk złota.

Protest/odwołania

Organizacja NIE zastrzega sobie prawa do arbitralnego blokowania osób, MUSI istnieć obiektywny powód wskazany na tej stronie. Wszyscy są mile widziani.
Zastrzegam sobie jednak prawo do dołączenia do siebie, ponieważ powinno to być tak zabawne, że nie chcę przegapić 😀
Takie wyścigi niekoniecznie wymagają obecności obserwatora, ponieważ powtórki mogą służyć jako dowód na wszystko, co może się wydarzyć, ale streamerzy/obserwatorzy są zawsze mile widziani. (Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie na Discordzie! Dane kontaktowe na dole strony).
Ostatecznym dowodem są powtórki, nie trzeba długo czekać, aby sprawdzić, czy ktoś przypadkowo staranował innego gracza, czy też był celowo. Wśród innych uczestników odbędzie się szybka ankieta, a jej wynik będzie dyktował wszelkie działania podjęte w stosunku do konkretnego zespołu. Szczerze mówiąc, nie sądzę, że kiedykolwiek dojdziemy do tego punktu 🙂
W każdym razie możesz skontaktować się ze mną prywatnie na Discordzie pod adresem „Flavio93Zena#9116”.

Strumienie/Media

Wszystkie transmisje strumieniowe i nagrania są dozwolone i zalecane, nie musisz o nic pytać, cokolwiek chcesz nagrywać/strumieniować,masz formalne pozwolenie 🙂

— Znane problemy:
– Formatowanie nagród w porównaniu z finałami nie pozwalało na prawidłowe miejsce na 5. miejscu i w górę (rozwiązanie – może być dodatkowy „zabawny” wyścig dla grupy przegranych).
– Nie ma możliwości, aby sprawdź użycie Alisy (rozwiązanie: poproś o *westchnienie* zrzutu ekranu zakładki szczegółów na końcu).
– Wiele map, może je losowo!
– Ścieżki nie były jasnoczerwone lub coś w tym rodzaju to dlatego, że niektórzy ludzie są ślepi na kolory 🙂 Ale ten kolor jest widoczny dla wszystkich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *